Сервіс і гарантійне обслуговування

 

Купуючи техніку Luxor, ви обираєте надійність та високу якість.

Ми завжди поряд! Наш центр сервісної допомоги працює 24/7. Пишіть на електронну пошту Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. та Ви отримаєте вичерпні відповіді на всі свої запитання. Завдяки Вам ми стаємо кращими.

 

 LUXOR сервіс

Якість роботи Центру обслуговування клієнтів регулярно оцінюється з урахуванням опитувань покупців. Крім того, оцінка проводиться незалежними агенціями. Це стосується і продукції, і сервісної службі.

Доставка та встановлення. З технікою LUXOR Ви обираєте найкраще! LUXOR  пропонує Вам послуги з доставки та встановлення побутової техніки. Ми можемо доставити побутову техніку в зручний для Вас час. Кваліфікована команда доставить продукцію LUXOR до місця встановлення. Ми розпакуємо та підключимо техніку. Якщо потрібно прибрати всі пакувальні матеріали, щоб ви змогли відразу ж почати користуватися приладами

Гарантія дійсна за наявності товарного чека та заповненого гарантійного талону. Безкоштовно ремонтується техніка протягом гарантійного терміну вказаного у гарантійному талоні та підключена нашим сервісним центром, з відповідною відміткою у гарантійному талоні.

Гарантія діє з моменту продажу на всі прилади, навіть на ті, які не мають заводської вилки. Такі прилади покупець може підключити самостійно і гарантія діятиме за дотримання всіх заходів обережності, описаних в інструкції та дотримання всіх правил роботи пристрою, чітко описаних у посібнику користувача - приладу інструкції (паспорт приладу).

Варто пам'ятати, викликаючи спеціаліста компанії для підключення приладу побутової техніки - майстер підключить побутову техніку і проведе первинний інструктаж про роботу, використання та заходи безпеки приладу, що підключається. Тому краще завжди довіритись кваліфікованому майстру, який обов'язково поставить позначку у гарантійному талоні.

Якщо Ви все ж таки вирішили підключити прилад самостійно і у Вас виникли питання? Будь ласка, Ви можете завжди набрати наш сервіс (лінія номера багатоканальна +38 098  601 52 15) Ми із задоволенням розповімо як підключити і дамо правильні поради, якщо у Вас є питання. Особливо підключаючи індукційні плити або плити тип нагріву HI – Light. Такі типи побутових приладів можуть бути підключені до 220 Вт і 380 Вт. У такому разі важливо не переплутати "фазність" підключення та їх дроти, так само дотискати з'єднання контактів тощо. Тому ми завжди рекомендуватимемо звернутися як мінімум до спеціалізованих електриків або найкраще до наших спеціалістів!

Установка таких приладів компанії як витяжки, кондиціонери, електричний бойлер, подрібнювачі харчових відходів, що підключаються до миття, посудомийні машинки, пральні машинки, газові поверхні, всі види електричних поверхонь і так далі - несуть у собі особливі знання та навички правильної установки, врізання та самого підключення . Такі види робіт повинні проводитися в кращому варіанті спеціалізованим майстром з досвідом роботи, зокрема компанії LUXOR. Також всі електричні прилади в будинку або квартирі в кращому разі повинні бути підключені із застосуванням стабілізаторів напруги. Стабілізатори напруги встановлені в будинку або квартирі - це запорука тривалості роботи будь-якого електричного приладу, включаючи телевізор або лампочки в люстрі. Всі прилади компанії LUXOR мають вольт контроль - спеціальні реле, що стабілізують напругу. Додатковий стабілізатор може тільки покращити ситуацію, якщо у Вас в будинку є стрибки напруги (зниження або збільшення напруги та їх стрибки)

 

Всі питання щодо сервісу обговорюються індивідуально та вирішуються, оскільки в наявності всі комплектуючі для швидкого та якісного, оригінального обслуговування.

Запасні частини та аксесуари.

Для максимально зручного користування технікою LUXOR  має всі запасні комплектуючі будь-якої моделі. В наявності величезна кількість аксесуарів.

 Умови гарантійного обслуговування

1. Гарантійний термін становить 12 (дванадцять) місяців із дати продажу. Це не термін служби приладу, а термін виявлення заводських питань, що, за нашими даними, практично неможливі. За умови, що неполадки у виробі не виникли внаслідок порушення покупцем правил користування, транспортування, зберігання, дій третіх осіб, непереборної сили (пожежі, природної катастрофи тощо), потрапляння рідини та пилу до приладу тощо. , побутових комах та гризунів, залишків їжі та жиру, впливу інших сторонніх факторів

2. Гарантія поширюється через заводські питання, але це малоймовірно так як всі абсолютно всі і кожен виріб ретельно тестується перед упаковкою заводом-виробником. Перед продажем кожен виріб проходить візуальну перевірку і може бути протестований за бажанням самого покупця перед доставкою (обговорюється індивідуально). Усі прилади мають найвищий стандарт якості.